fredag 13 februari 2009

No Snigel On My Eye!

Radiotjänst ringde mig idag på mobilen (!?! - Har kontantkort,kan fan inte ens mitt egna nummer...). Damen undrade, trött men allvarligt, varför jag inte betalar TV-avgift. Jag svarade, trött och uttråkad, att min sambo gjorde det. Och så "parade" hon ihop oss och nu är jag också en laglyding i deras papper...

På tal om TV. Om ni tycker att Smålandsnytt är lite mer "B"-producerat än det riktiga nyheterna har ni inte sett den lokala Malax TV som sänds nånstans uppåt gränsen Finland/Sverige. Det hamnar i alfabetets hinhole...

2:12 in i klippet börjar en oförglömlig intervju, en blåsig septemberdag på Sundom Marknad!


Fler Höjdare finns på Youtube!

1 kommentar:

helgonblomma sa...

själv har jag förklarat krig mot Radiotjänst ...
http://docs.google.com/Doc?docid=dchwsf6k_1g2dvjwgc&hl=sv