söndag 8 februari 2009

Dagens Glada Nyhet!



Eurosport meddelar att de skall börja sända Wrestling, Måndagar klockan 21, med Hoa-Hoa och Bruno som kommentatorer!Lyckan är total!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article4355728.ab

För er icke insatta så körde TV3 och TV1000 Wrestling i början av 90-talet. dessa program är kultförklarade pga att Hoa-Hoa och Bruno kommenterade. Citatsprutan Hoa-Hoa gjorde att matcherna aldrig blev tråkiga och dessa program var en fröjd att följa. Allt eftersom åren gick blev de programmen svåråtkomliga men för några år sedan fick jag kontakt med en Wrestlingfanatiker som hade dessa på VHS. Jag köpte loss ett gäng galor och när abstinensen blev för stor så åkte en gala in i Videon...

Just nu har vi ingen VHS inkopplad och för ungefär en vecka sen så slog Hoa-Abstinensen till. Snabbt så slogs jag av tanken att på nåt sätt få mina gamla VHS-galor utbrända på DVD. In på ett Wrestlingforum och redan samma dag fick jag tag på en kille som skall fixa detta åt mig. Jag skickar mina VHS-band till honom, han bränner över de på DVD och som tack får han behålla alla mina VHS-band. En bra deal och jag hoppas att de skall komma inom de närmsta veckorna.

Men nu är de alltså tillbaka och det skall bli en fröjd att följa detta, även om Wrestlingen nuförtiden är ganska profilfattig. Hoppas att duo Dahlgren/Arvidsson kan ändra på detta.

Inga kommentarer: