fredag 27 mars 2009

Utmaning!

Jag blev utmanad av Raz och här är mina svar:

Vilken låt tycker du verkligen inte om? "This Love" med Maroon 5. Den får mig att må dålig, både fysiskt och psykiskt.

Vad har du på dig just nu? Mysbrallor,blå huvtröja

Tar du ofta tupplurar? Så ofta jag kan och hinner

Vem kramade du senast? Nora

Vad åt du till middag? Kycklinglårfilé och potatisgratäng i Coop Café med jobbarkompisen Daniel som trevligt sällskap.

Vad köpte du senast? 5 Åbro & en flaska rödtjut på bolaget efter jobbet.

Vad lyssnar du på just nu? Nora´s joller

Vilket väder gillar du mest? Bara det är varmt är jag nöjd...

Vad finns på ditt nattduksbord? Skall gå och kolla...Klockradio, 2 CD-skivor,böcker och en massa tidningar (Sweden Rock,Close-Up & Poker Magazine...)

Säg något till personen som utmanade dig: Hoppas vi ses i Påsk!

Nämn två saker om dig själv som du tycker är fantastiska!: Som vuxen är det ingenting men när jag var liten kunde jag nästan alla världens flaggor och jag kunde (och kan fortfarande!) se på en bil´s fälgar om bilen är "Glad eller ledsen". Har dock aldrig kunnat förklara detta fenomen! :)

Nämn några saker du inte kan leva utan: Förutom familj & vänner så är det Football Manager, hemmafester och musik.

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu? Ett stort,maffigt digitalt trumset.

Om du skulle bli förvandlad till en kändis av det andra könet, vem skulle du vilja bli? Dame Edna. Då vore jag ju fortfarande kille...Eller?

Vad är ditt favorit-te? Har inget. Dricker hellre kaffe.

Vad skulle du vilja bli av med just nu: Huslånet skulle sitta fint.

Är du en badkruka? Nej! (Även om Raz säkert tycker annorlunda...)

Senaste filmen du såg var...: En "Irene Huss"-film. "Glasdjävulen". Den var sådär...

Vad ska du göra nu? Ta nån öl eller två och slappa framför TV:n...

*Så här går det till: 1. Svara på frågorna, ersätt en av frågorna du inte gillar med den med en egen. 2. Utmana 8 andra! Jag utmanar alla er med blogg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Apan lever!! :D Jodå, det ser ut som om Malin och jag kommer ner i påsk. Nu ska jag också dricka vidare på min pilsner och knapra Walker´s Salt n´vinegar.

Jensa sa...

Låter underbart! Hoppas vi kan synas i påsk. Om du kommer ner, kan du inte köpa med en påse av de där oätliga chipsen du snackade om? Jag vill testa all snacks som är "ute på marknaden"! :)

/Jensa