lördag 13 juni 2009

Senaste filmerna!

Vi hade iallafall tur med vädret - igen


Gösta är tillbaka! Bjöd på några riktiga asgarv och var nog lite bättre än jag förväntat mig. 7 Zebraspyor av 10!

Svenska Hjärtan - Säsong 1

Jag har kollat igenom hela säsong 1 av den gamla kultserien från 1987. Ingen action så långt ögat kan nå men nog med tragikomik att fylla ett helt hus. 4 familjer som bor grannar i ett radhusområde och där det på ytan verkar vara perfekt i alla husen. Men under seriens gång blir det fyllor,otrohetsaffärer,svartjobb och och en hel del komplikationer. Lugnt tempo,mycket dialog och oerhört underhållande.
8 Torsten av 10

"Kult-scen när "Torsten" klipper gräset på Nyårsafton..."

Flight 666

Dokumentär som följer med Iron Maiden på senaste turnén. Bakom och framför scenen med fansen i fokus är detta fanimej bland det bästa Maiden gjort. Som stort Maidenfan så sitter man ju givetvis och småler och myser hela tiden. Intressant,underhållande,magiskt!
9 Eddie´s av 10

1 kommentar:

Valdo sa...

får erkänna att jag inte varit inne på nyllet på länge men nu fick jag mig ett antal goa garv igen, härligt jobbat... Al Gore - ja det var ju knappast oväntat, denne samarit (bullshit!!) :)